Saammeko luvan ottaa etäyhteyden tietokoneeseesi vianmääritystä varten?
Etäyhteyden avulla voimme arvioida tietokoneesi ohjelmien ja asetusten tilaa. Pyrimme löytämään sopivan ratkaisun ilmoittamaasi Medtronicin tarjoaman ohjelmiston ongelmaan liittyen. Voimme suorittaa ohjelmia, määrittää asetuksia ja asentaa tai poistaa ohjelmia ongelman ratkaisemiseksi.
Emme tarkastele, käytä tai muuta mitään, mikä ei liity Medtronicin tarjoamaan ohjelmistoon. Voit keskeyttää etäyhteyden milloin tahansa sulkemalla GoToAssist-ohjelman.
Ennen kuin aloitat, sulje kaikki ohjelmat ja asiakirjat, jotka sisältävät yksityisiä tai henkilökohtaisia tietoja.
Etäyhteys käynnistetään, kun hyväksyt yllä olevat ehdot klikkaamalla OK-painiketta.
Syötä alla olevaan kenttään tuotetuen antama etäyhteysistunnon numero. Klikkaa OK-painiketta.