Asiakastuki

MiniMed Care- ja hallinta

MIKSI REKISTERÖITYÄ?

MiniMed Care

Rekisteröitymällä MiniMed Care -palveluun saat seuraavat edut:

  • Saat tuoreimmat tiedot uusimmista tutkimustuloksista ja käänteentekevistä tuotteista
  • Saat säännöllisesti diabeteksen hallintaa helpottavia vinkkejä ja niksejä
  • Käytettävissäsi ovat ilmaiset vuorovaikutteiset opetusmoduulit ja pumppukäyttäjille tarkoitettu mukautettu sisältö

KUKA VOI REKISTERÖITYÄ?

Minimed Care -palveluun voivat rekisteröityä kaikki MiniMed-pumppujen käyttäjät. 
 
Asiakastilin luominen on mahdollista jos olet pumpun käyttäjä tai pumpun käyttäjän omainen. Terveydenhuollon ammattilainen voi myös pyytää online tiliä potilaan puolesta.
 
Voit luoda tilin rekisteröitymällä verkossa: 

Kirjaudu sisään

MITÄ TILIN PERUSTAMISEEN JA MUUTTAMISEEN TARVITAAN?

Kirjaudu Minimed Care -palveluun syöttämällä henkilötietosi ja MiniMed-pumppusi sarjanumero, joka sijaitsee laitteen takana.
 

Tilitietojen muuttaminen

Voit muuttaa verkkotilisi tietoja kohdassa "Oma tili" – "Pumpun käyttäjän tiedot". Joitakin kenttiä (esimerkiksi kotiosoitetta tai pumpun sarjanumeroa) ei voi muokata verkossa, sillä ne saattavat vaikuttaa korvausasetuksiisi. Jos haluat muuttaa kenttää jota ei voi muokata verkossa, lataa sivulta muutospyyntölomake ja lähetä se sähköpostitse osoitteeseen tilaukset.suomi@medtronic.com

Unohtuiko käyttäjänimi?

Käyttäjänimenä on sähköpostiosoitteesi. Jos et muista tiliisi liitettyä sähköpostiosoitetta, lähetä asiakaspalveluumme osoitteeseen tilaukset.suomi@medtronic.com sähköpostiviesti, jossa kerrot etu- ja sukunimesi, syntymäaikasi ja osoitteesi, jotka on ilmoitettu tiliprofiilissasi. Yritämme löytää tilisi tiedot sinulle.

Unohtuiko salasana?

Jos unohdat salasanan Medtronic tilillesi, klikkaa kirjautumissivulla kohtaa “Unohtuiko salasana” ja noudata ohjeita uuden salasanan luomiseksi.

Saat vahvistuksen, kun uusi salasana on määritetty onnistuneesti.
 

Mitä tehdä, jos tilini on lukittu?

Medtronic käyttää tilin automaattista lukitusta turvallisuustoimenpiteenä tilien suojaamiseksi luvattomalta käytöltä. Tämän seurauksena oma tilisi saattaa lukittua tilapäisesti. Jos sinä tai joku muu syöttää väärän salasanan viisi kertaa tai useammin yrittäessään kirjautua tilillesi, tili lukitaan oman turvallisuutesi vuoksi 1 tunnin ajaksi.

Kun lukitusaika on kulunut, salasanasi pitäisi toimia normaalisti.
 

Tilin sulkeminen

Jos haluat sulkea tilisi, lähetä sähköpostiviesti asiakaspalveluumme tilaukset.suomi@medtronic.com sisältäen asiakasprofiilisi etu- ja sukunimi, syntymäaika ja osoitetiedot.

Poistamme tilisi käytöstä mahdollisimman nopeasti. Huomaa että poistamme kaikki tietosi, joten jos muutat mieltäsi myöhemmin, sinun on ilmoittauduttava uudeksi asiakkaaksi. Jos haluat muuttaa viestintäasetuksiasi, tee se kirjautumalla tilillesi.
 


 

Tämän verkkosivuston sisältö ja kaikki sen sisältämät tiedot esitetään vain tiedotustarkoituksessa, eikä niillä ole tarkoitus millään tavoin korvata lääketieteen ammattilaisten antamia neuvoja, diagnooseja tai hoitoa. Esitetyt potilaskertomukset ovat yksittäisiin tapauksiin liittyviä kokemuksia. Hoitovasteet voivat vaihdella potilaan mukaan. Keskustele aina lääkärisi kanssa diagnoosista ja hoitoa koskevista tiedoista ja varmista, että ymmärrät nämä tiedot ja noudatat ohjeita huolellisesti. Medtronic ei vastaa vahingoista tai vaurioista, jotka aiheutuvat tai joiden väitetään aiheutuvan suoraan tai välillisesti tämän verkkosivuston sisältämistä tiedoista. Luettelo käyttöaiheista, vasta-aiheista, varotoimista, varoituksista ja mahdollisista haittavaikutuksista on kunkin tuotteen käyttöohjeissa.

© 2016 Medtronic International Trading Sarl™. Kaikki oikeudet pidätetään. Mitään tämän sivuston osaa ei saa jäljentää tai hyödyntää missään muodossa eikä millään tavoin ilman Medtronic International Trading Sarl -yhtiön lupaa. MiniMed, Bolus Wizard, SMARTGUARD, Guardian, Enlite ja CareLink ovat Medtronic, Inc.:n ja sen tytäryhtiöiden tavaramerkkejä. CONTOUR on Ascensia Diabetes Care Finland Oy:n tavaramerkki.